hungriga neccessärer


Coolingen Nenne

 

Japp, jag är helt medveten om att ljuset inte är som det ska på den där bilden :P Och på bilden på mig i annat inlägg C: Nenne får slå på mig om hon inte vill ha den bilden där. Den är också från photoshoot på en torsdag.

 

Idag fick jag reda på att det finns människor i fanta. Jag dricker ALDRIG fanta mer. Om inte jag blir motbevisad först. Vet folk om att de finns i fanta? Får man veta sånt? Tydligen är det människorhår i fanta. Det har Blue sagt. Och Blue har fått veta det från rummis kanske...? Säker källa alltså, mycket säker källa.

 

"Nemen du förresten, ditt hår kommer placeras i läskedryck."


Kommentarer
Postat av: tilda

hej hej fin blogg!

kolla gärna min :)

2010-01-30 @ 09:19:42
URL: http://geizha.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0