men se där

Ännu en underbar dag i skolan. Jag har ont i huvudet igen. Jag har haft några allmänt dåliga dagar. Bland annat gick mina glasögon sönder, jag fick någon slags mystisk feber och jag halkade och slog i svanskotan... m.m.

Idag är inte heller underbar. Men jag känner mig i alla fall inte så sjuk längre. Gick till skolan idag.

Dagen började med några normalt mordiska sms-växlingar med Blueberry, som var på dåligt morgonhumör. Hon blir så mysigt elak och läskig då. :P

Jag har egentligen inte fått någonting gjort idag. Har inte orkat ens lyssna på lektionerna. Förutom trafiken. Trafiken är ok oftast.

Tydligen ska jag hjälpa en liten skivbutik vid avenyn med att göra en lapp de ska lämna till kunderna, och något slags medlemsregister och nyhetsbrev och lite sånt där. Skoj (: 


               
                 Bild från helgen

Nu måste jag städa innan min mor får vervsammanbrott. Baibai.

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0