mina bubblor!

Älskar slappdagar! <3

Imorgon är en ok dag också :D För jag ska gå se bubbelshow med Blue och hennes far. Blue och jag tycker om såpbubblor. Vi tycker om såpbubblor jättemycket C:       

Blueberry

Jag hittade fina gör-dina-bilder-gamla-ish-filter idag som jag ju var tvungen att prova :P Lovade Blue att det skulle bli en minibild, men om hon tycker om den kanske den får bli större sen :D



En mig som ser lite underbart elak ut för någon anledning

Nu är Ruben trött  jag ska stänga av honom och låta honom och låta honom vila en stund. Tangentbordet hänger inte riktigt med.

Natti (:

Kommentarer
Postat av: Maksii

Jättefin bild på dig Beccii!!! :3

2010-01-25 @ 12:38:24
URL: http://fjortizforevah.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0