mjölk m.m.


          
           pang

En ganska lugn början på det nya året trots allt. Sakeroting händer i sin vanliga takt.

Idag är det dags att åka iväg och handla i alingsås. Typ ta det lugnt och titta runt och fika lite med farsysterbror. Jag ska köpa chai-latte pulver så att jag slipper ruinera mig på att köpa på expresso house hela tiden. Chaipulver och lattemjölk ska jag köpa idag. Vanlig mjölk också. Papi glömmer alltid att köpa mjölk till mig. Jag dricker inte röd mjölk. Den funkar i te och blandad med saker, men jag tycker inte riktigt om att dricka något som smakar grädde. Grön mjölk ska det vara. Den smakar inte grädde, och det är inte lika mycket mystiska tillsatser som det är i den blå.

Systra hoppar omkring med sin nya gitarr och sjunger högljutt om vad hon heter och om att jag inte lämnat min dator en sekund sen jag köpte den. Det har jag. Två hela gånger xD


syster i bil på väg till julaftonsfirande


Bai


Kommentarer
Postat av: saynoo1

Ha en super dag!!



:):)

2010-01-02 @ 12:22:13
URL: http://hollywoodnews11.blogspot.com

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0