morgoneftermiddagpackamusikhejdå

Allt jag redan hade skrivit försvann just. Jobbigt. Sammanfattning på det jag minns: Vaknade tidigare än väntat idag på grund av saker.

Igår skulle jag åka tåg hem till min mor, för hennes bil var trasig. Det enda problmet var att jag hade en tung rullväska med pyttehjul att släpa över det centimetertjocka kompakta snölagret på vägarna. Det gick, det var trots allt bara att dra så fick hjulen rulla ifall de kände för de, och den trillade åt sidan mindre än den gör utan snö så det var ju bra. Dock har jag ont i armen idag. Fick slita och dra ganska duktigt för att det skulle gå fort, och jag hade bråttom. Inte att rekomendera.

Nu är det dags att duscha och packa och sedan gå hem till far igen. Ska iväg på övernattning imorgon, så vi ska träffas i närheten av där far bor. Framtillbakaframtillbaka.

Ska lämna dator Ruben här hos mor. Han kommer att sakna mig :'(

Jag kanske kan ta med mina fina högtalare på "lägret"... Musik e bra... Får se om det får plats.

Hei doe for now.

Kommentarer
Postat av: Maksii

BERIT! <3

2010-01-08 @ 22:01:26
Postat av: Yuki

Vadå en kille? xD

2010-01-11 @ 00:19:34
URL: http://theparadox.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0