nose-man

Ligger här på Maksii's golv. Vi skulle "bara göra i ordning oss" och nu sitter vi båda vid varsin dator och kollar bloggar och facebook xD Vi har hittills kollat på monsters vs aliens och flushed away, och nu ska vi kolla på run fat boy run bara för att den hade ett skojjigt namn. Har ingen aning om vad den handlar om :P A fat boy that's running?

Imorgon blir det gå upp tidigt för Maksii ska gå till skolan. Det ska inte jag :D Jag ska hem till min far och passa min brorsa hela dagen tills kvällen, för då ska jag träffa Blue.

Bror har ramlat och skadat nacken, och fått någon ramlad på sig. Inte snällt! Så han ska inte heller gå till skolan imorgon. Jag ska steka pannkakor till honom så han blir glad :)

Ok, vi kanske inte alls ska kolla på den filmen. Vi är tröttisar. Ska försöka övertala henne om att hon vill se en film till, får se hur det går :P

På fredag ska jag käka pizza med min mor, och sen åka iväg och träffa Fika family (they are in my class... all of them but Friday the traitor who changed class to the music class. Evil.).

~ ~
o o          Den som ser att det där är en gubbe är duktig.
.(.
O

Natti Natti :)

Kommentarer
Postat av: Maksii

Jag ser gubben! Jag ser gubben! :D

2010-01-28 @ 00:03:47
URL: http://fjortizforevah.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0