pancake hearts

Idag har jag varit duktig och lagat mat till mig och mor. Det blev fiina pannkakor ^^* Tack vare pannkaksstekpannan och hjärtformen jag fick i julklapp <3


           


Nu kommer den tråkigaste biten... Städa upp.

Annars njuter jag lite av att ha nästan två hela dagar på mig att koncentrera mig på att bli frisk. Ja tittar på massor av film och anime ^^* Ska faktiskt se till att tvätta också så att jag inte känner mig helt värdelös (:

Recept på amerikanska pannkakor (ovan) kommer inom kort finnas på http://baktanken.blogg.se/ bara för att. Jag har varit dålig på att lägga upp recept. Det går lååångsamt.

Dags att städa!

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0