I'm free! let's go to France! =D

Nu är jag äntligen klar med alla läxor! Jag vet ärligt talat inte om de där i slutet blev så bra eftersom jag bokstavligt talat skrev dem halvsovandes. Hela denna veckan har varit en kamp mot sömnen xD Jag klarade mig ändå ganska bra. Eftersom jag ska packa hela kvällen och hinna njuta lite av teknologi och ensamhet (något jag helt kommer sakna hela nästa vecka) så misstänker jag att jag inte kommer hinna sova jättemycket inatt heller.

Thank god for a 27 hours bustrip! Jag åker till Frankrike imorgon folk (: Mitt sommarlov börjar på riktigt då med massa engelska pratande och massa lugn. Berättar mer när jag kommer hem! :D

Bye! ↔

Kommentarer
Postat av: modemix/sheima

ååh herregud vad snäll du är. tack så himla mycket för visat stöd, du är underbar! gör mig så glad så :) puss och kram

2010-07-06 @ 19:48:11
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Trees

Vad kuul:D vill också till frankrike igen. var i france? fast engelska kan dom ju knapppt så det blir väl nåt kroppspråk blandat med engelskfranska...

2010-07-15 @ 22:47:00
URL: http://mangofisk.se

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0