körkort för cyklar som spyr

Skrivet imorse på bussen.

Visste ni att det talas om körtkort för cyckel? Va i helvete? Snart får man väl inte ens gå utanför dörren utan tillstånd. Jag tycker att det låter vettigt att de som vistas i trafiken borde ha information om hur man beter sig där, men det gäller ju alla. Kanske man skulle vara duktigare med att informera om sånt i grundskolan istället?

Anyway, så är jag på väg till skolan nu. Gick till bussen med ofönat hår som bara klibbade till sig pollen, som nu kommer sitta i mitt hår hela dagen och tvinga mig klia ut mina ögon. These are the very reasons I hate summer. Extreme heat and painful eyes. Rinnane näsa kommer tidigare och senare än nu xD

Jag har bloggat jätteduktigt i flera dagar nu, det är en perfekt paus från pluggandet. Det mesta är dock skrivet på Screamsign bloggen eftersom den behöver hjälp att växa sig stor och stark, speciiellt nu i början xD

Nu ska jag sluta, för jag sitter på bussen och skrivande gör mig illamående då.

Bai C:

Kommentarer
Postat av: Visen-oneesama

Tycker du ska lägga tid på att fixa min blogg! när du inte gör läxor förståss!^^*

2010-06-16 @ 21:18:02
URL: http://inoticed.bogg.se

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0