en kaka talar ut

Jag behöver seriöst skriva av mig lite. Jag är överväldigad av allt jag har att göra på så kort tid. Det verkar ju inte spela någon roll hur många timmar jag än spenderar här framför datorn. Listan tycks inte bli kortare hur mycket jag än försöker. Tiden räcker inte till. Jag går och lägger mig sist och går upp först och ändå tycks tiden gå för fort. Jag vet att jag sa att jag skulle stressa sönder mig nu för betygens skull, och sen skulle jag få lov att slappa med gott samvete efteråt. Men nu, mitt i processen av sönderstressandet, finner jag att det inte är så trevligt.

Men jag gav mig själv ledigt i fredags och nästan hela lördagen så jag får betala mitt pris. Bara att jobba på.

Det som tar mest tid när man ska redigera till fotouppgifterna det är att leta, kolla, titta igenom och organisera. Jag är ju ingen organiserad varelse. I am the master of destruction. Men detta kan jag inte förstöra för min framtid liksom hänger på det :P

oh well. Den som begriper mitt svammel får en kaka. Baaai ^^*

Kommentarer
Postat av: Ne

you owe me a cookie then :3

2010-06-21 @ 18:55:02

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0