another week has danced away :O


Dancing with myself - Nouvelle Vauge

Jag har just konstaterat två oerhört smarta saker.

1 - Tiden går alldeles för fort även om man inte har jävla kul.
2 - Att städa är det omysigaste som finns när man inte känner för att göra det, vilket man ju nästan aldrig gör.

Nu när jag fyllt upp den kvoten av intelligens som behöver fyllas under en dag kan jag ta det lugnt och njuta av fredagen. Fast jag tycker nog inte om fredagar så där värst mycket. De är stressiga och jobbiga alldeles för ofta. Visst, man får vara uppe sent, men man orkar ju ändå inte vara uppe för länge efter en vecka av skola och sömnbrist (som i mitt fall är på tok för vanlig). Det är först på lördagen man kan ta det lugnt.

Måndagar är inte heller så illa. Värst är de ju inte. Onsdagar däremot, fyy på onsdagar!! :O And don't even get me started on tuesdays!!

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0