Je veux apprendre le français!

Jag har just avslutat denna veckans inget-görande med att kolla på Chocolat och sedan lyssna på Chocolat-musik och dricka alldeles för varm men smaskig choklad ^^*


Oj vad jag älskar frankrike i allmänhet just nu. Jag vill besöka Paris under hösten. Kanske om något år? ^^*

Det är egentligen meningen att jag ska åka till Frankrike i sommar, men eftersom jag redan varit där tre gånger (inte Paris, utan Taizé) så tvekar jag. Det är underbart där, men kanske det är dags att upptäcka ett nytt land och hänga med till London istället?

Jag vet inte... Jag får väl tala med min mor. Ingen idé att fundera på att åka till London om hon inte går med på det :P

Imorgon är det hur som helst dags att sätta igång med alla läxor som fått vänta de här dagarna av datorfrihet. Usch vad jag inte ser fram emot min lärare Malins vackra ord när jag säger att jag nog inte kommer hinna klart med min multimedia-uppgift i tid. Det hade ju vart lättare om man kunde jobba hemma med den. Men jag har varken ljudinspelnings- eller ljudredigeringsutrustning här hemma. Inte heller Flash som är programmet vi jobbar i. Däremot får jag nog göra klart storyboard imorgon. Det och min novell. Det är planerna för imorgon. Och så i helgen får jag jobba massa med matte... Blääääää.

Note to self: Minns att gå till biblioteket imorgon!

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0