min hand är turkos

Ugh, ligger och tittat på ett avsnitt av The vampire diaries och smaskar på små godisar i små läskburkar som är förvånande goda. De smakar läsk, fast konstig läsk. Jag tycker egentligen inte särskilt mycket om The vampire diaries, men vad gör man inte när man har tråkigt? Nu finns det dock inga fler avsnitt ute, så nu ska jag sätta igång med läxan igen.

Det är konstigt att ingen av de två saker jag hade planerat den här helgen blev gjorda. Jag har inte bakat kluffins och jag har inte gjort läxan. Jag SKA plugga till matteprovet imorgon, jag SKA. I swear.

Igår var en galen dag. Jag var på jättebra humör på morgonen, typ flumm. Sen fram mot eftermiddagen och kvällen gick det nerför. Usch för deppighet. Sen mitt i natten flummade jag igen. Enmansflum xD för det fanns ingen i närheten. Inte lika skoj med enmansflum dock... :P

Jag funderar på att fylla på med lite till onyttigheter den här helgen innan den är slut och baka de där kluffinsen jag vart sugen på i över en vecka. Jag är inte jättesugen på dem nu. Men jag har bestämt mig för att inte äta något onyttigt de få dagarna fram tills lovet sätter igång. Och sen efter lovet såklart. Det där men att vara nyttig går som förväntat dåligt xD

Fast imorgon ska jag träna. Så om jag börjar träna lite och sköljer flour duktigt varje dag är faran ju inte så stor xD

Jag känner plötsligt för att fixa mina naglar. Hmm... I need more time. Jag tycker fortfarande att det ska gå att lagra tid i flaskor. Tid och sömn. ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0