morron morron

E det inte underbart, när man vaknar ibland, och inser att man är alldeles för pigg. Något är fel! :O Jo, för man har somnat med mobilen under kudden. Så man har inte hört när den har ringt. Och när man vaknar är klockan en bra bit över att man har börjat. Hurra! :D

-__-' Jag har i alla fall inte kommit så mycket sent någon annan dag den här veckan. Det var väl för mycket att begära att vakna nästan lagom i en hel vecka xD

Nu ska jag in till skolan och ha tyska och jobba med grupparbetet ^^* Jag har likförbannat inte gjort så mycket läxa trots att jag försökte igår, för jag somnar ju hela tiden xD Jag får ha pluggdag på söndag. Där jag faktiskt pluggar. Brabra :)

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0