onda ögat

Ok, just nu är jag grymt irriterad. Jag har ont i ögat. Men jag har liksom inte gjort något. Jag har provat hålla mig borta från datorer så gott jag kan, jag har undvikit att läsa, och jag har sovit massor. Vad i helvete!?

Jag måste sätta mig med läxan sen oavsett dock, får hoppas det går bra. Men vad ska man göra när man inte får sitta vid dator, tv, läsa eller något annat som kräver intensivt tittande? Jag kanske kan rita utan att titta alltför noga och lyssna på musik?

I nödfall får jag väl tvätta och städa xD Ne, ok... tvätta i alla fall.

Tänk om jag blir blind och får ha en sån där cool pirat-ögon-lapp ^^*

Nej! Inte bra att bli blind! :O

Jag och Nenne har hittat på ett namn och så till en blogg som vi ska starta tillsammans med fyra andra personer, Friday, Sofi, Hana och E. Än så länge är det lite problem dock, så jag återkommer med det där :P

Tänkte säga att jag kan försöka få det att funka idag när jag ändå inte gått till skolan men det kan jag ju inte >.< Irriterande xD

BaiBai

Kommentarer
Postat av: Frida

Vadå för blogg?? haha

2010-03-23 @ 17:11:05
URL: http://freeny.blogg.se/
Postat av: Nenne

vad är det som inte funkar? :O

2010-03-23 @ 19:03:03

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0