vänd på det blå trädet

Jag tror på jämnlikhet. Jag hatar alla människor, oavsett härkomst och sexuell läggning. Bra va?

Haha, skämt åsido. Man hör hela tiden att gud hatar homosexuella. Jaha? Hört talas om överbefolkning någon? Kanske homosexuella är guds gåva till mänskligheten för att se till så att vi inte skaffar på tok för många ungar?

Och så har vi folk med sjalar över håret. Varför skulle det vara fel egentligen, om de har valt det själva? Kanske tycker man inom den religionen att kvinnans hår är så vackert och sensuellt att man bara ska visa det för den man älskar? Att kvinnligheten är så vacker och speciell helt enkelt. Manligheten däremot, är så vanlig och tråkig att det inte gör något att de visar huvudarmarben. :P Kanske kanske är det så i stället?

Bara en tanke jag fick förut ^^*

Jag är fortfarande väldigt täckt av läxor jag borde göra. Jag ska köpa en pärm och gå till biblioteket imorgon... hm... Hur som helst betyder detta att jag inte kan uppdatera så ofta som jag vill. Men det ska väl gå över snart förhoppningsvis. :)

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0