what else?

Idag skulle jag hålla mig borta från datorer och skärmar. Och jo visst det har väl funkat för jag har i alla fall inte kunnat sitta vid datorn i mer än 10 minuter utan att få en jag-har-ont-i-ögat-och-är-för-tillfället-blind-attack.

(Jag är medveten om att jag sitter vid datorn just nu... xD men detta inlägg tar jävligt lång tid att skriva, skriver lite åt gången)

Nu förstår man plötsligt hur handikappad man blir utan dator eller annat folk att prata med. Jag har haft olidligt tråkigt hela dagen. Ingen dator, ingen tv... Nehe, men VADÅ DÅ?

Jo man dricker apelsinjuice (alternativt juice med både apelsin och äpple, från BRAVO).

Viktiga regler angående apelsinjuice eller annan juice:
  • När du ska hälla i juicen i ett glas, häll då i glaset, inte på diskbänken.
  • Drick aldrig juice en halvtimme före eller efter tandborstning.
  • Minns att alltid öppna dörren innan du går igenom den.
Jag har för övrigt en finfin historia om varför människo-rasen är korkad som jag ska lägga upp här ^^* Och så har jag flera bilder som jag tänkt lägga upp, som jag ska fixa till när det är lite ok att sitta vid datorer igen.

Vi har fått två nya fotouppgifter i skolan nu ^^* Jag ligger jättemycket efter :O Jag får ta igen det nu på lovveckan. Jag har massa saker att ta igen i skolan just nu (som jag inte kan börja med på grund av dataförbud).

Hur som helst är den ena uppgiften en studio-uppgift för att vi ska lära oss studion. Det har ju jag redan sysslat med lite så det ska bli skoj ^^*


Klicka för större bilder :)

Den andra är; ta en känd bild och gör en egen version av den. Hurray! ^^* Ser fram emot det. Synd att jag förmodligen inte kommer kunna gå på lektionen imorgon... :'(

Anyway... Nightie night! :)

Lägger in ett par saker till innan jag somnar dock. Har försökt sova hela dagen. Mina ögon är svintrötta men jag är det inte xD

Kommentarer
Postat av: Freeny

Jättefina bilder!

2010-03-25 @ 19:40:33
URL: http://freeny.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0