congratz Hana :D

Tänkte verkligen blogga igår och jag tänkte dessutom shippa med ett bildspel jag gjort. Men detta bildspel (som från början skulle vara en video, fast videoklippen samarbetade inte) saknar fortfarande ljud och jag ska se om jag kan fixa detta idag.

Så gårdgagskvällen spenderades bland annat med att svära åt Windows Movie Maker. Jag är bortskämd med skolans redigeringsprogram. Jag får se till att ha råd att köpa fina redigeringsprogram när jag är gammal, rik och vis... ok, bara gammal.

Dagens timmar spenderades på ett café (Expresso House) med Hana och Freeny. För Hana fyllde 18 år så vi var ju tvugna att överrösa henne med gulliga rosa presenter xD Sen gick vi iväg mot stadens centrum och insåg att affärerna redan var på väg att stänga. Med stort mod lyckades Hana likförbannat kolla igenom Gina Tricot lite snabbt :P

Sedan tog vi oss vidare mot Hemköp där Hana köpte cider av en sur människa som inte sa grattis... Vi blev besvikna... Väldigt besvikna.

Kalaset avslutades med ännu lite mer prat och fotografering på Nisse Terminalen. Hana såg glad och gammal ut. Dagens mål var uppnått :D

Lägger in bildspelet här när det funkar.

Nu ska jag ge min kurrande mage massa frukost så jag orkar plugga en massa idag.

BaiBai ^^*



Lägger in utan ljud nu. Det funkar inte och jag orkar inte fixa just nu xD


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0