gurkpannkaksburk

Och tåget började precis rulla igen efter att ha stått still vid sävenäs någonstans i typ 20 minuter. Kanske tillräckligt mycket för att resegarantin ska gälla? Inte för att jag har bråttom någonstans, menmen. Är på väg hem till pappa för att plugga och hålla min sjukling till bror sällskap. Jag ska spela minst en timme sims3 också. Och så ska jag steka pannkakor.


Faktiskt så är jag inte jättepepp på att stanna hos min mor just nu, och hon är inte jättepepp på att ha mig där. Vaknade sent idag, och har inga fler lektioner att vara med på idag. Insåg just att jag missar ett möte med elevrådet som vi planerat också. Men det kom jag på för sent.

Är i alla fall på väg till pappa nu.

Jag planerar hålla mig undan de flesta former av kommunikation idag så att jag inte smittar av min dåliga humör på någon oskyldig själ. :P

Ha en bra dag :)


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0