it has happened again! :O

Den ljuvliga smaken av vit choklad... I krämig vit chokladglass... toppad med hallonsås... <3 mums! Jag ska ta reda på vad den heter och köpa den till midsommar. Jag kommer förmodligen fira ensam i år igen :P Vi får se. Jag vill inte gärna åka bort dagen innan frankrike-resa.

Jag har inte skrivit mycket alls på sistonde. Jag har inte ens berättat om mediefestivalen trots att jag borde gjort det när minnet var färskt. Nu minns jag inte riktigt vad det var jag ville berätta xD

Jaja, det blir så när mycket händer runt omkring. Jag längtar till sommarlovet. Det första jag ska göra när jag väl blir ledig runt den 25:e (slutar den 18:e men har en vecka till på mig med läxor) är att resa till frankrike. När jag är hemma där ifrån väntar en vecka på öarna och massa slappande. Eller ah, inte för mycket. Ska skaffa gymkort över sommaren och jag måste väl träna 1-2 gånger i veckan för att tjäna på det. Jag ska träffa vänner som fått hoppa ner på prioriteringslistan nu i upptagna tider. Och så ska jag göra mig en ny design här. Tycker verkligen inte om den här, men orkar inte byta xD Jag har en bra idé att jobba på i alla fall.

Och så kommer syster hit om en vecka. Så småningom ska vi göra färdigt hennes design me. Hon blir ju aldrig nöjd med mina förslag hur mycket jag än lyssnar på henne, så hon får vara med när jag gör den.

Jag känner att jag måste sova nu om jag ska orka kanota imorgon. Friluftsdag med skolan. Jippie. Fast paddla kanot är ju helt ok.

Natti

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0