paus och nyttigheter

Tar en paus från min spelkväll (Sims 3) för att äta och uppdatera mig från diverse sidor :P

Idag har jag varit sådär onyttig hela dagen. Gått runt och varit småhungrig hela tiden, men inte ätit riktig mat förrän nu typ :P Till frukost åt jag sånt där bröd man får till sallader från pizzerian med tillhörande dressing. Till lunch en bit pizza och så till mellanmål massa godis och choklad.

Men det är bra att vara onyttig ibland faktiskt. För min del är det dock dags att bli lite nyttigare ett tag. Så efter denna helgen, med start måndag morgon ger jag folk tillåtelse att slå mig ifall jag köper godis eller onyttigheter. Pizza och sånt äter jag i alla fall inte så ofta så det är okej. Popcorn och mörk choklad är okej. Vid födelsedagar är måttlig förtäring av diverse godsaker ett måste.

Och för att jag inte ska behöva stå ut med slag i hela mitt liv så sätter jag en tidgräns på två veckor till att börja med. En lite kort tidsgräns är alltid bäst att börja med :)

Apropå saker, jag är ledig från träning denna veckan tack vare lediga dagar på torsdag-fredaJag funderar på att ta med någon ut på promenix för att kompensera detta. Vi får se om det blir av xD

Ännu finns det snygga bilder i Nenne-mappen som väntar på att få laddas upp ^^*
Här har vi en av två blekfis med glasögon-bilder:


Insåg nu att bakgrunden inte blev som jag ville xD Jaja. Det plus dammet på glajjorna ska fixas vid ett senare tillfälle. Faktiskt så är den är bilden en olyckshändelse. Jag tog bilder med inställningarna helt åt skogen, fokuserade bara på posen hon hade... och sen märkte vi resultatet. It was legen... wait for it... DARY! xD

Ne nu är det hög tid att fortsätta med min datanördighet. Ha en trevlig lördagskväll! ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0