pythagoras fruktskål

Vart tog värmen vägen? Inte för att jag är den som klagar på lite kyla men att behöva ha på mig raggsockar är något jag knappt vågade drömma om för ett par dagar sen. För ett pr dagar sen badade ju för fan i en sjö.

Jag tvivlar dock inte på att sommaren är på väg ändå. Inte när jag tänker på de underbart delikata jordgubbar jag åt idag. Jag älskar jordgubbar! Jordgubbar och vattenmelon och dagen blir genast bättre. Jag ska se ifall jag kan få tag på lite jordgubbar innan jag möter Nenne i studion. Det blir bara jag och hon. Målet är att hon ska fota färdigt alla sina studio-uppgifter, och att jag, vid tid, me ska bli klar, men jag har inte så många kvar.

Btw, jag köpte linnet. Det blå som jag pratade om. Det är lite litet, men riktigt snygga kläder ska man köpa ändå. Jag får anpassa mig och gå ner ett par kilo xD och bli ett par decimeter kortare. Så skulle jag ha lättare att hitta kläder sen. :P

Och så hoppade jag att plugga färdigt matten idag. Jag skiter i nationella. Inte bara för att jag inte vill plåga mig själv med att försöka mig på et tprov jag inte kommer fatta ett piss av, utan också för att jag egentligen tycker matte är roligt. Jag vill alltså läsa om kursen. Mor är med på det och har lovat att hjälpa mig. Hon fick MVG i matte A,B och nästan C. Det var tydligen struligt med något just då så hoppade av C-kursen när hon inte var säker på att hon skulle få MVG. Galna människa.

Oh well, time to sleep.

Imorgon: ha tid att köpa jordgubbar eller duscha? Hmm...

Jag vill smaka på en av de söta donutsen från brunnsparken med vet inte om de är goda eller bara ser så ut. Dessutom är det ju meningen att jag ska ha godisförbud. :P

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0