som sänt från ovan

Det regnade idag!! ^^* Det var underbart. Och kallt... typ. Det luktade fortfarande varmt, men det var kallt. När det bara duggar och det är varmt känns det som ens arm just är på väg att vakna efter att ha sovit väldigt länge.

Hur som helst kom det väldigt passande. Jag hade just tränat och skulle direkt in i duschen när jag kom hem. Jag älskar regn idag <3 och jag avskyr hettan. Längtar inte till sommaren.

Imorgon ska jag kanske bada. Misstänker att det är svinkallt men funderar på att inte bry mig. Om jag hittar badkläderna det vill säga. Dagen tillägnas övning inför tyska-prov och imorgon ska jag hem till Sandra så vet inte om jag hinner leta.

Det är dags att börja skriva tyska i alla fall. Jag ska spy på tyska innan jag är färdig. Måste verkligen få godkänt imorgon. Resten av helgen tillägnas idrott-test som inte är färdigt och såklart... matte </3

Tänkte lägga upp en av de där häftiga bilderna jag utlovade först. ^^*

 

Och jag vet att alla i hela världen har tagit tusentals sådana här bilder, men jag har aldrig gjort det så den är fortfarande häftig xD

 

Och så en bild på sötsaken Maksii, som för övrigt hade blivit bättre mindre avhuggen... Menmen. Det var inte världens lättaste sak att ta kort på en gungande Maksii xD

 

 

Och så två bilder som togs under HBT festivaken förra veckan. I en ICA affär. We löv ICA! ^^* Nemen tyckte de va lite söta och passande och det var tänkt att de skulle läggas upp i helgen, men jag är ju som jag är. Ingenting blir gjort i tid >..< xD

 

 

 

Th- th- th- that's all folks! :P Baai.


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0