this a pear ring flower power

 

Feeling good - MUSE

Guten morgen. Folk försvinner bort hela tiden. Sofa har just vart borta och seglat på den stora båten Berit i 10 (TIO!!) veckor, och så fort hon kommer hem ska hon iväg till spanien igen, fast bara en vecka. Näniphär är i england nu och ännu en resa planeras senare på året tillsammans med Hana, E och eventiellt Freeny. Minns inte om den sista personen skulle med eller inte.

Min poäng: folk reser bort hela tiden, till trevliga platser (huruvida kokheta spanien är trevligt eller inte får diskuteras senare). Jag vill också resa bort. Jag valde fel tid på året att inte ha några pengar. Men jag ska verkligen spara till nästa år. Jag hoppas för övrigt att MUSE spelar i london nästa sommar så att jag kan se dem när jag åker dit ♥

Min nya bakgrundsbild på datorn xD Skolsystemis in my heart! :D ♥

 

Jag sa ju för ett ganska långt tag sen att jag skulle ändra min design igen. Oj, vad bra jag är på att göra saker jag säger att jag ska göra. Men faktiskt så nöjer jag mig med den här fram till sommarlovet kommer. Jag vill göra min header i photoshop. Picnik är ok, men inte hela tiden. Att kombinera dem båda verkar som en bra idé.

 

Min systers gamla gråa klump till dator (aka Yngve) är för tillfället den enda dator förutom Ruben här hemma. Och Yngve är seg. Jag tänkte låta den vara sen för att liksom motivera mor och TomTom att vilja köpa en ny så fort som möjligt. Men nu riskerar TomTom att förlora jobbet igen så de har nog inte råd att köpa ny dator på ett tag. Så jag ska återställa Yngve också. Sen får vi se om den klarar av mitt gamla photoshop. Det går ju inte att installera på Ruben, för han kan inte äta skivor. Nu måste jag gå käka brunch innan jag sticker till skolan ett par timmar för sent xD


Kommentarer
Postat av: Jeanielynn

Du vet väl att det är fullt laglit att dra ner Photoshop från nätet, om du äger en köpt version? :3

Om du laddar ner den version du äger, alltså.



Alltså, du kan ladda ner och installera på Ruben. :3

2010-05-10 @ 15:43:33
Postat av: HANNAH HALE

Nej frida ska inte med till london, det vet du juuu! vi har ju redan bokat alllt haha hur skulle frida kunna hänga med då?

2010-05-10 @ 19:44:07
URL: http://hannahhale.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0