foodhunting

Jag sitter i mitt rum, svinhungrig, tittandes på en läskig film med en snubbe som blöder näsblod och beordrar folk att bli blinda. Egentligen tittar jag på Sex and the city, men det är paus. Jag tror att jag ska leta upp mat snart.

Just nu hatar jag att jag aldrig kommer att kunna ha något fluffigt och gulligt litet husdjur. Elakt. Hatar att vara allergisk mot fluffiga små söta saker.

Det är därför jag inte kan ha på mig rosa blommiga volangklänningar med spets. PluttipluttGulligullFluffiFluff. Då kliar det.

"Skydda miljön, få bra vetalt för det. Envirofone betalar pengar för din gamla mobiltelefon, beroende på modell och skick." Envirofone reklam. Sen kör de iväg med en bil. Det är inte ofta miljövänliga reklamer innehåller bilar. Jag hatar den för att de ler konstigt, men det är ju bra att de är ärliga xD

Jag vill ha ett jobb. Jag ska börja söka nu. På riktigt.

De kommande veckorna ska jag plugga. Massa. Så varningen är ute. Jag kanske dissar bloggandet ifall det blir för mycket. Men som tröst utlovas häftiga bilder som kommer upp här imorgon eller något xD

Time to hunt for food! Nightie night!

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0