döende djävul

Sitter och tittar på Djävulen bär prada. Jag älskar Anne Hathaways frisyr, och jag älskar musiken ^^* Anne Hathaways kläder är för det mesta skitsnygga, men resten av kläderna är faktiskt ganska fula. Okej, väldigt fula.

Imorgon ska jag åka iväg tidigt (som i, innan 17.00) till mor för att övningsköra. Just nu övar jag på att krypköra. SVINTRÅKIGT! Eller så är det hjärtattacksframkallande. Jag är säker på att jag kommer att köra in i något snart. Att köra runt kanter är min värsta mardröm. För tillfället. Jag är säker på att värre saker är att vänta.

Jag har för övrigt kört hela vägen hem. Från parkeringen vid åby till centrala mölndal (kanske 3 minuters körning) och utan stopp för det mesta. Visst händer det att man kanske får stanna vid en av två korsningar men det har inte hänt mig än och jag har kört hela vägen en gång (med två korsningar), och halva vägen två gånger (med en korsning). Om jag blir tvungen att stanna och en bil står bakom mig tror jag att jag dör.

Nej. Jag vet att jag dör.

Jag kan starta utan kärringstopp. Men det tar ju ett par år. Det var så jag blev så gammal helt plätsligt.

Natti =)

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0