vi utrustar fotografen

Någon som känner igen den reklamen?

Detta är min brorsa när han skulle härma mig xD förra måndagen.

Det är svinkallt ute. Och inne. Är i alla fall på väg hem till min far för att spela sims och mottaga pengar. Sen bär det av hemåt mor för att syssla med viktiga saker. Är fortfarande på grymt dåligt humör idag, men imorgon ska jag fira en persons gammal-blir (18-års"kalas") så då blir jag happi igen :D

Jag har fått låna en halv-systemis från skolan. Över helgen! :D Svinbra. Ska fota ikapp de sista bilderna (förutom studiofoto som ju blir lite svårt att göra hemma). Kameran är inte jättelätt att förstå sig på. Konstig i allmänhet, men den funkar ju. Man kan ju inte förvänta sig för mycket av Canon... :P

Oh well.

Btw, Blueberry är hemma! :D Jag ska träffa henne någon gång i helgen och tvinga henne vara modell tror jag. Jag behöver 5 människor. Maksii? Bluey? Min brorsa? Fan ta syster för att hon bor så långt bort :O!

Min hållplats snart. Bai ^^*

Kommentarer
Postat av: Angeko

mohahhhahha, känn de kalla vindarna blåsa från öster redan nu systra mi. De sägs att när man talar om trollen så dyker de upp! Om bara tre veckor så är jag hemma igen. You never gonna know what hit you, hint! (me!) believe it!

lots of love<3

/wisen-onesama

2010-05-12 @ 21:44:31
URL: http://inoticed.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0