Naturen huttrar


Bild tagen med på tok för hög ISO (1600, för att jag är usel på att minnas att ställa tillbaka den på vettig siffra) på en kyrkogård någonstans i mölndal. Klicka på bilden för att se den större.

Inte helt oväntat var simhallen full av folk och famför allt just barn idag när jag var där imorse. Menmen. Det viktigaste är att jag börjar vänja mig vid att gå dit igen. Och att jag börjar ha godislöfte på måndag. Skulle börjat förra måndagen men mitt sviktande minne(!) och min patetiskt dåliga självdisciplin orsakade en veckas försening ;)

Just nu är två tredjedelar fyllt i mitt nya minneskort på 8GB, och där finns ca 1300 bilder. Behöver jag säga att jag älskar det? ♥ Så har en hel del att rensa innan jag lägger in det och sen en hel del att redigera ^^*

Men vid ett senare tillfälle! Eventually!

Godnatt ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0