speed of boredom

Jädrar va tiden gick fort! Ena sekunden är klockan 21 och jag sätter mig för att börja göra det jag ska på datorn, för att sedan kunna göra det jag ska göra utan dator. Och vips så va klockan 23.23 och min tid är ute. Hann inte ens med hälften. Vart är téet jag skulle dricka? Vad hände med diskmaskinen jag skulle plocka ur? Va det inte jag som tänkte sätta mig och titta på film vid halv tio så att jag kom i säng innan tolv? Inte OK.

Bild stulen från google. Klicka för större bild.


Kommentarer
Postat av: oneesama

du pratade med mig en massa evighet!



sv: jo det är andedräkt-pust. ska rita mer på den nån gång så man ser det tydligare:P

2010-11-23 @ 11:48:41
URL: http://inoticed.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0