staden

Igår kväll hängde jag med Maksii, Agnes och Blue ut på stan för första gången. Fyllde 18 för ett par veckor sen men det har inte blivit av.

Jag som aldrig varit mycket för alkohol, dansa eller festa över huvud taget hade inte jättehöga förväntningar på kvällen om jag ska vara helt ärlig.

Men jag hade riktigt skoj. Drack nästan en hel drink (fick lite hjälp :P), men dansade faktiskt inte. Jag tar ett steg i taget xD

Anledningen till att vi gick ut var Maksii's födelsedag. Hon fyller år idag, den 7:e, så vi väntade till tolvslaget. Sen kollade vakten bara vilken månad hon föddes i alla fall, så egentligen hade vi ju kunnat komma in tidigare xD

Tyvärr blev det inga bilder för jag tog inte med stora kameran (som jag fortfarande inte hittat ett namn till!) och lilla kameran Sylvester var inte laddad. Kul att jag kollar om mina saker är laddade 10 minuter innan jag ska gå förresten. Resultatet ble att jag gick hemifrån med en knappt laddad mobil. Hade jag inte kunnat ladda den en stund hos Maksii innan jag gick hade mor min mördat mig.

Nu sitter jag här med vaniljté och förbereder mig på en dag av tvätt, städning, ev. simning och sist men inte minst, slappning efter en allmänt har-saker-för-mig-konstant-vecka.

Grattis på födelsedagen Maksii! ♥

Baibai ^^*

Kommentarer
Postat av: Ester-Lee

Tack Becciii <3

2010-11-08 @ 00:50:30
URL: http://danshoran.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0