mornin'

Hemma igen efter en helg som gick lite för fort :P Och eftersom det inte blev någon skola idag för min del har jag spenderat morgonen under täcket och kollat på Treasure Planet. Nu ska jag se om det finns något mer bra att kolla på innan jag drar mig upp och börjar göra saker. Det ska städas, packas upp, tvättas, läxgöras och lite annat smått och gott som behöver göras. Men det är jädrigt svårt att sätta igång :P

Det var första advent igår. Det första ljuset tänds och allt det där, och det är ju jättemysigt ^^* Men måste säga att alla julsaker fortfarande känns aningen... out of place. Julkänslan börjar smyga sig på men den är inte riktigt där än :P


Kommentarer
Postat av: Fredrica

Ang. webbdesign: du har verkligen belägg för att längta - det är hur roligt som helst! Grattis till insändaren förresten, bra skrivit!

Kram! :)

2010-11-29 @ 19:25:57
URL: http://freedricaa.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0