antz's

Förra veckan va Näniphär, Sandra and myself på Myrornas för att fota "välkomponerade porträtt". Detta visade sig vara ett ypperligt tillfälle att öva på det där med att komponera etc. och jag kan stolt konstatera att jag nog lyckades ganska dåligt C:

Jag tänkte hur som helst visa upp mina senaste photoshop-skills:

klicka för större bild

Det blir typ högre kontrast och mycket häftigare färger. Både jag och Näniphär har totalförälskat oss i den <3

Bild med vanlig redigering:

 

Sandra verkade trivas som modell xD

 

Så jag använde mina nya skills till ett par av porträttbilderna (som för övrigt inte är taget på Myrornas). Som t.ex. den här på Näniphär:

 

Näniphär ist ein cooling!! ^^*

 

Och sist men inte minst en random bild på en skyltdocka från Myrornas med häftig lysande hatt, som inte redigerats med häftig effekt (:

 

Byebye ^^*

Kommentarer
Postat av: Chibi

HAhHAHAHAHAHaHahAHAhahAHAHHHA!!!!! Jag började bevaka dig först eftr detta inlägget. LOL!

Jag ser jättemiff ut, Näni är lika fin som vanligt ^w^

2011-02-08 @ 23:08:10
URL: http://chibikinoko.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0