f*n

Har just sagt hejdå till onyttigheterna ett för ett tag. Med en chailatte med skummad mjölk och kanel, och med en stor skål vaniljglass med mosade hallon och chokladflingor-strössel.

Jag har varit läskigt onyttig sen min födelsedag, tack vare alla fördelsedagsrelterade godsaker. Men nu får det vara nog ett tag. Har iofs fortfarande en såndär kaksmetsförpackning kvar som väntar på att bli bakad, men eftersom den inte går ut än på typ en månad får den vänta.

Och så fort jag får tid måste jag iväg och simma!! Jag har inte haft någon tid alls de senaste veckorna.

Jag har just spenderat säkert en timme på att packa upp en gigantisk låda full av diverse kamerasaker. Precis som jag tänkt skriva ett besviket inlägg förut, för att postaviseringen inte kommit fram (såg på godssökningen att den var framme), kom jag på att det kanske gick att hämta den med det numret man följer paketet med. Och det fungerade! Så nu är den här, ihopsatt med objektiv, minneskort, UV-filter och allt det där.

Batteriet håller på att laddas, och det står att det laddat färdigt men det får ju längre livslängd i allmänhet om det får ladda länge första gånge. Dock, är det extremt frestande att plocka upp det ändå och prova kameran. But I will not! I will stay strong! xD

Ska förresten byta stativet jag köpte. Det är en vass plastgrej på en av handttagen som jag bara vet kommer att vara sjukt irriterande (och som liksom inte egentligen ska vara där, det ser ut som om plasten smält lite där), speciellt i kallt väder. Så jag ska höra om jag kan byta ^^

Älska kvalitén på min webbkamera!

 

Can't wait till tomorrow! ^^*


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0