I'm stuck

TV'n är min fiende. Jag borde, utan tvekan, ha gått ner och fortsatt städa förut, Men så märkte jag att Hide and Seek var på TV. Och jag som hatar skräckfilmer över allt annat fastnade naturligtvis med en gång xD

Och nu känns det för sent att gå ner igen, även om papi fortfarande är där... Blubb.

Jag har sådana hemska problem xD

Min bror ska ju få ett nytt rum i den nya lägenheten, och i det har han valt blå tapeter... Bajs säger jag, för jag hade gladerligen målat hans rum i häftiga färger. Och så hade syster kunnat måla någon slags väggmålning när hon kommer. Det är klart, en väggmålning tar ett tag... längre än en helg. Oh well. Tänkte hur som helst att det skulle se ut som en snyggare, fast ändå enklare version av det här:

Jag får väl göra det till ett framtida projekt i ett eget rum någon gång... någon dag... :P För även om mina paint-skills inte är de bästa i världen så gillar jag idén (:

 

Jag får allmänt massa roliga inredningsidéer nu när jag vandrar runt i tom lägenhet. I don't see emptyness, I see possible awesomeness xD Nemen, serri. Jag måste skriva ner lite, för framtida bruk.

 

Nu ska jag resa på mig... usch. Och sen ikväll ska jag ge mina händer en ordentlig dos av diverse mjukgörande krämer för att råda bot på rengöringsmedelsorsakad uttorkning. Städning är minsann ingen barnlek xD

 

Guten nacht


Kommentarer
Postat av: Angeko

guten nacht baaka-chan^^



lätt att det hade vart tufft o få måla nåt coolt i cornflakes-san's rum. men det får kanske bli till jul nån gång. hatar verkligen att va så långt bort!



ryck upp dig bella o få rumpan ur soffan/sängen. o se till o hjälp till lite nu.

du flyttar snart hemifrån o då öppnar sig möjligheterna till att få inreda sitt eget:P men tills dess får du göra - äldsta barnet som bor hemma- sysslor för de andra:P gambatte!

2010-10-17 @ 15:02:09
URL: http://inoticed.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0