today, I am in städa-mode

Håller på att koka en kopp té nu, som i på en platta, för papi har ingen vattenkokare. Papi behöver ingen vattenkokare, för papi dricker aldrig té >.< :P

Hursomhelst, ska så snart den är klar vandra ner till papis nya lägenhet och städa bakdelen av mig. Hela köket ska bli klart, alla fönstren putsade och hela mitt gamla rum helt utrensat, för jag kommer inte att ha något rum alls i papis nya lägenhet. Vart ska jag göra av all min skit? xD

Det håller på att bli fint där nere nu, för det har lagts nytt golv i nästan alla rum, så att det är trägolv eller trägolvsliknande (köket kan ju inte ha riktigt trägolv) i nästan hela den lilla lägenheten (: Och snart ska det tapetseras. om två veckor på en lördag sker den officiella "flytten". Moha!

Jaja, byebye ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0