chaos, curses and school photography

Jag kom hem för knappt en timme sen xD Tidigt och bra. Jag höll nämnligen bror sällskap idag eftersom har fyllde 11år. Eller ah, igår.

Jag misstänker att det är mindre bra när man kommer hem, ser prylarna på sängen och tack vare dem inser att det som kändes som två dagar faktiskt bara va en.

Anyway. Jag är svintrött. Somnade på soffan hemma hos pappa, och på spårvagnen... mitt i natten... that's great xD

Ne, men jag somnade inte så seriöst på spårisen. Jag bara vilade ögonen xD vaknade på varje hållplats. Det fick resan att gå fortare.

För de som inte redan visste det är skolfoto-dagen en cursed dag. Inte nog med att man alltid lyckas ha massa finnar, jag har även slått i huvudet säkert 5 gånger sen jag gick upp.

Tänkte lägga upp en häftig bild jag tog, men jag är så förbannat trött att det får bli imorgon. Remind me, kei? (:

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0