officiell höst ♥

Sådär. Då har jag kommit igång med att blogga. Bloggar nästan dagligen här. Men eftersom Ruben's skärm mår dåligt får detta ske på pärons dator. Denna bloggen vill jag gärna hålla fri från föräldrar så att jag ska kunna skriva vad jag vill i den. Därför undviker jag den här på pärons dator.

Men Ruben ska in på reparation denna veckan. Jag menar det denna gången! So the wait will not be long! :D

Sen ska jag fixa allt som jag vill fixa också. Kanske skaffa kategorier? Tanken är frestande men att sortera alla inlägg kommer bli ack så jobbigt. Men jag borde nog inte dra ut på det längre xD


Idag blev det officiellt höst! Åby-parkeringen var full av små bruna skrinkliga löv som flög omkring. It brings peace to my autumn-loving-heart ♥

Jag älskar hösten! Det är den absolut underbaraste och vackraste årstiden och jag tänker göra mitt bästa för att sprida budskapet i år! :D

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0