ofrivilligt somnande

Jag vaknade, sjukt irriterad över att jag somnat utan min egen tillåtelse. Jag låg där med en full kopp té bredvid mig, som vid det här laget var kall, en urladdad dator med öppen skärm där huvudkudden skulle vara, en oborstad skara tänder och en tofs i håret som bara betyder knäppa vågor i det dagen efter. Irriterande. Men å andra sidan hade varken håret blivit knäppt eller datorn skadad, och jag väcktes av mor i alldeles perfekt tid, vilket ju var perfekt då jag inte tänkt på att ställa klockan.

Så, irritationsblandat... lugn? Nej. Confused? Yes. xD

Tänkte lägga upp Miss Li's good morning men det funkade inte riktigt :C Så jag länkar så länge. Jag bara kom och tänka på den xD

Nu har jag dock inte fullt så gott om tid längre, så... Bai!

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0