Svartvit flowah


Jag har alltid tyckt om svartvitt. Det blir jädrans snyggt bara, no explaining necessary. Frågan är hur man gör det intressant. Hur det blir så intressant att titta på att man inte bara klarar sig utan färger, utan också klarar sig bättre utan dem. Get it?

 

Att ta häftiga svartvita bilder är ett av mina mål. Ett annat är att ta häftiga porträttbilder. Och anledningen att jag blev intresserad av foto är att det skulle vara jävla coolt med en perfekt bild på en vind-virvel med höstlöv på stadens gator. Jag tänker ta den bilden innan jag dör. Tur att jag är så bunbdis med vädergudarna ^^*

 

Cool wind here please?

*swoosh!*

 


Kommentarer
Postat av: Angeko

sv: I have'nt failed you, du har faktiskt käkat massor med födelsedagskakor på familjemedlemmars födelsedagar, tyckete jag kunde unna mig denna som kompensation! sådeså!

snygg bloggdesign bella-thoaan^^)

2010-09-30 @ 17:53:09
URL: http://inoticed.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0