morning thoughts about Ullared

Sitter på väg in till skolan nu. Ska ha en projektarbete-lektion. Sen ska jag äta och plugga med Nenni :)

Men tankarna är redan på imorgon, tänker på saker jag behöver köpa på Gekås :P Makin' mental shopping lists xD

Jag behöver skriva ner saker innan jag åker. Skriva ner vad jag faktiskt behöver så att det inte glöms bort bland alla häftiga saker. Och göra en månadsbudget. Innan jag åker. Och sedan hålla den. Punkt.

Nu är jag snart framme i skolan. Hade tänkt äta innan så åt ingen frukost, sen var den ena bussen äckligt sen så fick ta den andra - no brunch for Yuki for another hour. Och så var jag korkad nog att glömma ta med ett äpple. Bajs xD Men om man ser det från den ljusa sidan; Oavsett vilken mat det blir kommer den smaka väldigt mycket bättre sen C: xP

Moha!

Baibai.

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0