Hysteria


Hysteria - Muse :P

Klänningshysteri säger jag bara. Jag har kollat på tusentals jävla klänningar! Nu har jag äntligen beställt klänning till studenten. Två stycken t.o.m. bara för att vara säker, så kan jag skicka tillbaka den jag inte vill ha.


Klicka för större bilder

Den till höger är den jag helst vill ha (beställde den i svart me bara för den va fin :P). Den andra är bara i nödfall.

Sen ska det köpas balklänning också... Jag provade en klänning idag och liksom bestämde mig för den. Den va jättefin och fanns i såndär snygg mörkblå. Men, så säger hon i affären att en på min skola redan köpt en precis sån klänning, i precis den färgen... Vad gör man då?

Det andra alternativet jag har är inte lika fint men, ok... Fast den fanns inte i den snygga mörkblåa färgen, så jag funderar på svart. Men jag ville ju inte ha svart och silver utan svart och old-looking-guld (den har silvriga små "pärlor" på sig). Mor och affärenmänniskan ville att jag skulle köpa den i lila... and I'm thinking about it! :O Shock! Ska ringa tillbaka imorgon med mitt beslut... What to do?

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0