Andningssvårigheter

Det börjar sjunka in mer och mer nu att det bara är två veckor kvar tills jag flyttar. And it terrifies me just a little. Har så mycket folk att träffa, så mycket att packa. Tänk om jag glömmer något?

Imorgon (idag iofs, för klockan är över 00.00) är det hur som helst sista dagen på jobbet. 4 veckor har hunnit försvinna ut i ingenstans. Tiden går för fort </3

Idag var jag iväg och köpte lite saker som jag inte egentligen behöver, men ju vill ha :P T.ex. en 20 tums dataskärm, en extern hårddisk, högtalare till dator, tangentbord, mus, plattång m.m. Alltsammans köpt främst för att de är snygga, snarare än för att de fungerar bäst :P

Eftersom det är tradition på jobbet att de som går på semester tar med sig någon fika till alla andra, så igår bakade jag sockerkaka i långpanna, med finhackad choklad och hallonmos. Receptet hittar du här.

Oh well, dags att sova. NATTINATT!

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0