bilder

Nu har jag äntligen hittat till en dator vars Internet fungerar! Så jag tänkte lägga upp lite bilder. Äntligen :P (Texten hamnar lite fel på ett ställe, fattar inte vrf.)

Här är skolan! En något sne, men tjusig byggnad med ett fantastiskt mysigt bibliotek.

Matsalen, här serveras magisk mat.

Här är en av de tre byggnader man kan bo i. Här finns rum, en dammsugare, en TV, men ingen ugn. 
Och det här är mitt beiga rum ^^*

Som egentligen inte blev så beige. Här är det städat, det är det bara nästan nu :P

Och här... är den berömda svampen jag fick höra så mycket om i flera dagar. Det stod en svamp, på en stubbe, i skogen. Den här svampen (och Frida som berättade om den) fick mig att börja ta morgonpromenader innan frukost. Behöver jag säga mer?


Kommentarer
Postat av: Chibi

awwwww, mysigt värre~~ owo

2011-09-01 @ 23:21:28
URL: http://chibikinoko.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0