Tärna

Nemen oj va inlägg det har trillat in under hela sommaren... Kan det ha varit tre kanske? Hur som helst är jag framme nu. Sommaren och dess underbara slappande är över och jag har flyttat iväg till Sala. Så nu bor jag på en vacker old-lookin' skola som är gul.

Här finns på tok för lite backar. Världen är mer platt här uppe. Men skogen är ack så vacker. Den består av många höga smala träd och mängder av mossa. Det är inte så mycket buskar runt omkring så man ser marken en bra bit in i skogen. Färgerna är också annorlunda, ljusare på något vis. Och i stället för det massivt mörkgröna och bruna är det skiftningar i växtligheten här.

Förutom träd finns det t.ex. ett gym här, och en pool, och en trevlig gympasal med basketbollar. Poolen är varm. Så innan jag flyttar härifrån ska jag bli varm, vacker och vältränad. Det lovade jag redan första dagen när jag gick runt på skolan med syster och mor.

Jag har lite problem med att lägga upp bilder just nu. Kasst Internet låter mig inte lägga upp bilder oredigerade för de är för stora, och jag har inget photoshop >.< Men jag jobbar på det. Jag fårväl sätta mig vid en av skolans datorer och hoppas att photoshop finns.

Jag ska lägga upp lite texter också, när jag får lite mer än övningsuppgifter ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0