Nytt

Bland julklapparna hos mormor fanns ett close-up +10 filter ^^* Imorgon ska jag ut och prova det på riktigt, men jag kunde ju inte inte ta en bild redan ikväll :P

Ormen Edgar, en julklapp från mig själv :P

 

Man kommer så mycket närmare motivet! Tänk bara i vår när alla blommor kommer. Då ska det fotas tjusiga blomporträtt ^^*

 

Förutom ett filter fick jag bland annat en bricka, en kopp och en doftpåse som alla är romantiska (det står på), tre olika vaniljdoftande saker, nagelprylar, en såndär häftig tub-halsduk, ett skärmskydd till kameran Lucifer, och en skål av bambu för att min bror känner mig väl nog för att veta att skålar av porslin inte lever länge i en klumpig människas ägo. Av min syster fick jag en låda.

 

Jag fick också ett fotoalbum. Så imorgon ska jag införskaffa sånna där små hörn jag alltid drömt om att få använda ♥ Dreams really do come true.


Jag vet jag vet... Jag äro en materialistisk jävel. Prylar är lycka. So is food, ice cream and hugs.

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0