en röd luva



Om några veckor är det lov för vissa människor, men jag har redan haft mitt, så då tänkte jag passa på att fota lite till diverse grejer såsom projektarbete m.m. T.ex. tänkte jag fota rödluvan. Men hur i helvete gör man det då? Vi har ju inte precis tillgång till rekvisita utan får fixa det själva :P Och det blir ju inte alltid helt bra. Sen kommer man på en såndär strålande idé som gör att det nog fan kan funka ändå, och sedan kommer minst en våg till av osäkerhet innan man står med det förshoppningsvis bra resultatet framför sig.

Tänkte förresten även fota Sofia skogstrollet som jag just nu tror blir bra :P

Någon som känner att de liknar någon sagofigur eller kan passa till något annat som har med sagor att göra får väldigt gärna lov att anmäla sig frivillig ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0