före und efter

Jag har klippt mig! Det var på tiden :P Jag tänker alltid att jag ska ta före-efter bilder när jag gör saker med håret typ, och denna gången kom jag ihåg det, woho! Mitt hår gick plötsligt med på att lockas efter att det blivit lite kortare. Hurra till det! Lockigt hår är så fint ^^* Å andra sidan ser det lite kortare ut än vad det är nu bara för det.

 

Den andra bilden blev liite för ljus, jag ställde om inställningarna sen, men detta var den enda bilden jag inte kisade på, för det var så ljust :P

 

Just nu packar och tvättar jag. Målet är att få med allt man kan tänkas behöva utan att egentligen ha så mycket i väskan, men vi ska åka buss hem och det tar 6 timmar ungefär, då behöver man underhållning :P (Btw, hoppas den stannar för toa-besök, busstoaletter är väldigt omysiga).


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0