Mannen bakom muffinsen

I torsdags när jag satt i skolan och redigerade dokumentärfoton fick jag plötsligt ett sms från syster som ju bor i Eskilstuna (låångt bort). Konversationen såg ut ungefär så här: ()=my thoughts

sis- baisu
(that's my sistah xD)
me- baisu
sis- ska vi ta en fika?

(åh, ja rädda mig ^^*)
me- Ja, va bra. Jag tar spårisen och du flyger :)
sis- bra! då ses vi på centralen om en timme ;)

(ah, sääkert... xD)
me- huh?
sis- Ne. Seriöst, jag är där om en timme :)
sis- Tror du mig inte?

(Nej.)
me- Nej.

Sen ringer hon och det konstateras att hon faktiskt är i Göteborg. Så jävla random xD En mycket trevlig överraskning. Men det är fortfarande hemligt för bror för att han också ska överraskas när vi åker dit idag, därför jag inte kunnat publicera detta förrän nu (tidsinställde detta inlägg).

En mycket trevlig överraskning som resukterade i ätandet av mycket trevliga cupcakes ^^*

You're so fluffy and cute, I couldn't possibly eat you :3

Unfortunately for you, you are also very tasty. So I'm gonna eat you anyway >:)

Jag var lite snurrig i torsdags, that's why I'm so blurry, kei? :3


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0