ett hål är gjort av?

Snart är den här. Den fruktade håltimmen. Den 4(!) timmar långa... outhärdligt tråkiga stund som det är meningen att vi ska plugga på. Men det är svårt. Förra måndagen hann vi plugga en timme (eller ah, det var meningen att vi skulle plugga och jag tror att Nenne faktiskt gjorde det), åka till stan och titta runt, köpa saker på Åhlens, fika på underbara älskade Espresso House, åka tillbaka och ändå ha en halvtimme kvar tills lektionen började. Det är sick, mannen :P

*overdramatic voice*
År och dar sen har det varit sen jag bloggade sist. Minns jag hur man gör tro? Varför blev det så här? Life is over...

Skämt åsido, förlåt för att jag dissat bloggen utan minsta förvarning. Jag har inte varit på humör alls. Sims 3, läxor och diverse Tv-serier har tagit upp min tid. Men nu smyger sig inspirationen tillbaka.  Inte bara till blogg heller. Jag hatar mig själv lite för att jag missade helgens fina pudersnö med sol, för nu har jag massor av idéer. Det är bara att hoppas att det kommer tillbaka. Jag är inte redo för vår och värme! Ge mig kylan och snön tillbaka! Att se snön smälta pains my heart </3

Nu är det lunch! Sen är det bara någon timme kvar tills håltimmen börjar... Save me?

Gaammal bild


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0