Change ahead

Insåg att det är ett par saker jag glömt att berätta :P

Jag sitter här och stör mig på hur bloggen ser ut, och jag kommer förhoppningsvis att ändra ett par småsaker innan sommaren är över. Jag kommer nämligen bli bättre på att blogga efter sommaren, det är jag säker på. Jag flyttar nämligen till Sala den 18:e augusti!! :D Jag kom in på en folkhögskola där och ska läsa skrivarlinje ett år. Ska bo på internat <3 I ett rum som är brun-beige med gula väggar.

I am so excited! Jag är just nu i processen att packa, skriva listor och planera in hejdå-möten med alla människor. Det är ju både bra och dåligt >.<

Förutom det så jobbar jag, på arbetsförmedlingen xD Jag gick dit för att få ett jobb, och fick ett jobb där, nästan med en gång. Helt stört, men jätteroligt! Så nu är jag inne på min tredje vecka av fyra.

Jag känner att detta blev lite rörigt, men det får va. Main point; jag ska flytta om mindre än en månad!

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0